Kuszkuszal panírozott csirkemell

 

A rántott húst hagyományosan is szeretem, most viszont újragondolt változatát osztom meg veletek.

 

img_2477.JPG

 

Először is pár infó a kuszkuszról:

Kuszkusz
Mennyiség / 100 g
Kalória (kcal) 112
Lipidek 0,2 g
Koleszterin 0 mg
Nátrium 5 mg
Kálium 58 mg
Szénhidrát 23 g
Rost 1,4 g
Cukor 0,1 g
Fehérje 3,8 g
A-vitamin 0 IU Kalcium 8 mg
Vas 0,4 mg D-vitamin 0 IU
B6-vitamin 0,1 mg B12-vitamin 0 µg
Magnézium 8 mg

Igazából egyszerű a panír elkészítése !

Hozzávalok:

  • 2 tójás
  • 1/2 bögre nyers kuszkusz 
  •  só,bors ,chili 
  • 1 cikk fokhagyma reszelve 

A hozzávalokat összekevertem majd a csirkemellet felkockáztam. Sóztam majd teljeskiörlésű lisztbe forgattam ezután a fenti masszába is. Forró olajba  kisütöttem! Köretként spenótos krumplit készítettem sok sok vírusölő hagymával,fokhagymával a sütőben ! 

Legyen szép napod !