3 hasznos tipp óvodai beszoktatáshoz

Pár hete ovis lett a kislányom.
Nagyon sok változást hozott az életünkben ami nem tagadom eléggé megviselt de minden erőmmel azon vagyok, hogy ne túléljem hanem átéljem!

Az anyaság első 3 éve bátran kijelenthetem életem legszebb, legizgalmasabb és egyben legfárasztóbb időszaka volt.

Az elválás nagyon nehéz, de ahogy telik az idő egyre jobb.
Legfontosabb mint mindig most is az, hogy a kislányom jól érezze magát, ezért már ovi kezdés előtt elkezdtem lelkileg rákészülni, felkészülni rá de bevallom ennek ellenére voltak, vannak mélypontok de kompenzálják a jó dolgok. Mindennap szóba került, beszélgettünk arról, hogy miért is jó óvodába járni, reménykedve abba, hogy ez is sokat segít majd a beszoktatásnál.

Mostanra már túl vagyunk pár héten így próbáltam hasznos tippeket hozni Nektek akik még ezután teszitek meg a nagy lépést vagy épp benne vagytok.

  • Megelőzés híve vagyok, ezért fontos, hogy minél változatosabbá tegyem az étkezést ezért mindig itthon reggelizünk. 

29550250_1769803396417071_72657105_n.jpg

  • Belecsöppentünk a “mindenki beteg” időszakba, első héten 3 voltak a csoportba. Nem sokkal az ovikezdés előtt egy anyuka ajánlott egy illóolaj keveréket ami elmondása szerint nagyon sokat segíthet ebben az időszakban.

f2f8ea47-bfb7-422e-b1f9-e30ebf0d0f72.jpeg

Nagyon szeretem az illóolajakat és használom is ezért nem volt kérdés, hogy kipróbáljuk. Leó varázsolaj - ha valaki kipróbálná - nekünk bevált, eddig megúsztuk pár napos orrfolyással. Nem utolsó sorban egy reggeli rituálé amit azért szeretek mert miközben bekenem a mellkasát, gerincét közben elmondhatom, hogy mennyire szeretem és, hogy mennyire büszke vagyok rá.

                            378cbf83bd6c41f39d608fcbaf0b3ceb.jpg                                                                                                        kép: jógakaland

Kedvencünk a képen látható mese könyv ami bevezeti a jóga világába egy történet segítségével és mostanra már egyedül is elvégzi a gyakorlatokat.

4c2d3cab-533e-4c48-9be3-17df8bd2a539.jpegNagyon izgalmas történet, színes, letisztult képek ami felkelti a gyerekek érdeklődését. Szerencsés vagyok mert nyitott rá, érdekli és élvezi. Mivel rengeteg inger éri a napfolyamán, előfordul, hogy túl pörög, nyűgös, hisztis, ebben is segít az Erdei jógakaland könyv és kártyajáték                                                                                                           

Ui:legyünk jelen a gyerekünk életébe töltsük minél több minőségi időt mert ezek az évek pótolhatatlanok!