Egyszerű,finom,gyors !


image_24.jpeg

 

 

 

Sziasztok !

Ma egy eléggé megosztó alapanyagból,csicseriborsoból készült receptet hoztam ! Érdemes beilleszteni az étrendünkben mert tartalmaz karotint, B1-, B6- és E-vitamint, az ásványi anyagok közül pedig vasat, magnéziumot és cinket. Magas folsavtartalma miatt a kismamáknak, míg magas triptofántartalma miatt a szülés utáni depresszióban szenvedőknek vagy éppen a fáradt, kimerült felnőtteknek és gyerekeknek nyújthat segítséget.

Hozzávalok:

  • egy doboz csicseriborsó konzerv 
  • 2 szál répa felkarikázva
  • 3-4 cikk fokhagyma
  • 2 kanál paradicsompüré
  • 2 db vöröshagyma
  • kolbász ízlés szerint
  • só,bors ízlés szerint
  • petrezselyem zöld 
  • olivaolaj

A hagymát felkockáztam kevés olívaolajon megdinszteltem ,hozzáadtam a felkarikázott répát,fokhagymát ízesítettem sóval ,borssal majd hozzáadtam a paradicsompürét ,csicsriborsót és 20 percig főztem ,előtte felöntöttem 2 dl vízzel.

Amíg készült a pörkölt addig kisütöttem a vékony karikára vágott kolbászokat - ha estleg valaki nem szereti a kolbászt vagy nem fogyaszt húst akkor bulgurral is isteni finom . Már csak a tálalás maradt ,a negyede pörköltet összeturmixoltam ezzel értem el ,hogy krémesebb állaga legyen ,tányérra halmoztam rádobtam a kolbászcsipszeket! 

Jó étvágyat hozzá ! Legyen szép napotok ! 

 

Címkék: Csicseriborsó