10 leggyakoribb stresszforrás egy anya életében

Szülőként rengeteg stresszforrásnak vagyunk kitéve, amit én is tapasztalok a bőrömön nap mint nap!

 

A napokban készítettem egy felmérést, ahol édesanyák adtak választ arra, hogy mi a legnagyobb stressz forrás amióta szülők lettek!? Nem tudom miért de ezekkel a problémákkal nem szeretünk, nem akarunk foglalkozni! Pedig érdemes lenne nem csak az "insta" meg a " Facebook" világában elmerülni... Közel 150 válaszoltak a feltett kérdésre, amit hálásan köszönök!
És amit kiemelnék a válaszok közül az egyetlen férfi, apuka véleménye, aki GYEDEN van:

 

nekem az okozza, hogy nem tudok aludni, mint gyeden levő, én vagyok most a muter. de mint nő hááát megszűnik a magán szféra, bele megy a gyerek, megszűnik a szexualitás szinte teljesen sok szülő közt. És kb. újra egymásra kell találni, sokaknak ez nem megy és ebből lesz a válás.

10 leggyakoribb válasz:

 

img_0290.JPG

Még szerepelt a most aktuális ovi, bölcsi, iskolával járó nehézségek, munkahelyi problémák...

 

"A stressz az élet sava-borsa." -mindaddig amíg nem válik tartóssá! Mert akkor jönnek a testi és lelki tünetek: -állandó idegeskedés, türelmetlenség, ingerültség és még sorolhatnám. A mai rohanó világban egyre több szülőt érint, ami sajnos megmérgezi a párkapcsolatotokat ami jó estben nem vallással végződik! Azért, hogy a vége happy end legyen azért tennünk kell nekünk, apukáknak, anyósoknak...van, amivel van mit kezdeni, hosszútávon megoldható és van amit majd az élet, sors old meg!
A napokban elindítottam egy 21 napos jóga kihívást anyukáknak, a gyakorlatok 5 percet vesznek igénybe!
Cél a stressz kezelése, levezetése.
Aki szeretne csatlakozni itt megteheti _ 21napos jóga kihívás

 


Ui: Üzenem minden édesanyának, hogy csodálatos, tökéletes mindenki a maga módján!