A jóga 10 pozitív hatása

Tudtátok, hogy 21 nap kell ahhoz, hogy új dolgot, szokássá alakítsunk ki!? Az Online Joga Académia 21 napos jóga kihívás végére érve, bátran kimerem jelenteni, hogy működik.

 

image_1.jpgKép forrás: Google

Itt van az a 10 dolog, amit a 21 napos jóga kihívástól kaptam:

  • Az ok amiért elkezdtem, a fáradság, ingerlékenység volt, ami a sokáig tartó stressz miatt alakult ki. A kihívás első napjaitól már sokkal jobb lett a helyzet, energikusabbnak éreztem magam, ami fokozódott ahogy teltek a napok.
  • A kihívás másik jótékony hatása, hogy kiegyensúlyozottabb vagyok.
  • A hát és fejfájásom sokkal jobb, ami a nyújtó gyakorlatoknak köszönhetek.
  • Megtanultam magamra, figyelni- „mellékhatása” a testi lelki egyensúly.
  • Anyaként rengeteg dologra kell figyelni, megoldani, ami valljuk be néha nem sikerül mert elfeledkezünk valamiről… A kihívásnak köszönhetően sokkal jobb lett a memóriám, összeszedettebbek a gondolataim. A gyakorlatok elvégzéséhez türelem, koncentráció szükséges, ennek köszönhetően sokkal higgadtabban tudok döntést hozni.
  • A gyakorlatokat mindig reggel végeztem a reggeli kávé előtt, energia bombaként hatott rám.
  • Tanultam egy új mozgásformát, amit beépítettem a mindennapjaimba.
  • Mostanra ez lett az „Énidőm”, mert lelassít, feltölt, megnyugtat.
  • Az alábbi idézet, röviden  összefoglalja, mit is kapunk a jógától...

21150308_358348361263872_8280162097514083504_n_1.jpg

 

21 napos kihívás gyakorlatai az http://onlinejogaakademia.hu/ oldalán elérhető bárki számára.