Egyszerű,finom,gyors !

Sült kelbimbós tészta

Sziasztok ! 

Egy sorozatót indítok "Egyszerű,finom,gyors ! " jeligével    Ha elfoglalt vagy ,esetleg egy vagy több lurkó édesanyja vagy csak szeretsz finomakat enni akkor ne fogd vissza magad,tarts velem 7 napon keresztül ! 

....és közben rájöttem ,hogy nem kívántam Boldóg Új Évet    ...B.Ú.É.K.

A mai recept főszereplője a kelbimbó ! 

Első lépésként kifőztem  a tésztát ,majd felhevített serpenyőben , kevés olívaolajon megpírítottam a kelbimbókat hozzáadtam 4 cikk fokhagymát,vékony csíkokra vágott sárgarépát tovabbi 10 percig pírítottam ,meglocsoltam szójaszósszal összekevertem sóztam,borsóztam .A kifőtt tésztával tálaltam ....kuszkusszal is isteni  

Jó étvágyat !

köszönöm ,hogy elolvastad  !  Legyen szép napod !  image_22.jpeg

Címkék: kelbimbó, finom, 7nap