Sütés nélküli szülinapi torta

Gyorsan ,finomat

Sziasztok!

 Mivel nagyon sokan kértétek ezért megosztom a kislányomnak készült "fincsi "( szerinte  ) " torta receptjét !

image_36.jpeg

A választásom egy gyorsan elkészíthető ,citromos változatra esett.

Hozzávalók:
Az alaphoz:
10 dkg olvasztott vaj
20-25 dkg zabpehelyből készült keksz 

Az alapanyagokat jól  összedolgoztam ,hűtőbe tettem.

Ezután elkészítettem a krémet ⤵️

Hozzávalok :
30 dkg mascarpone
4 dl habtejszín
1 ek. barna cukor 
2 citrom reszelt héja
2 citrom leve
20 g zselatin

A habtejszínt habosra vertem a cukorral,hozzákevertem a mascarponet,acitrom reszelthéját . Citrom  levében feloldottam a zselatint folyamatos kevergetés  mellett ,alacsony hőfokon .Tüzhelyről levéve hozzá adtam 4 ek. krémet jól el kevertem majd hozzáadtam a többi krémhez ,habverővel bele dolgoztam .

A hüttöből kivett alapra öntöttem a krémet ,elsímitottam majd 2 órát hagytam állni a hűtőbe.

Tálalákor,igény szerint diszíthetjük,személy szerint gránátalma magjaival tettem még színesebbé   !