Zöldség fasírt császár szalonnával

image_1.jpeg    Tudtátok,hogy a császár szalonna mennyire ízletesebbé teszi a zöldség fasírtot ?! Mindig fejtörést okoz a változatosság ,sokat kísérletezek amióta megszületett a kislányom .Próbalok minél  egészségesebben főzni ,természetes zsírokkal keszíteni.

Hozzávalók:

-1 cukkini

-közepes édes burgonya 

-szelet csaszarszalonna

-200g reszelt sajt

-só,bors 

-hagyma,fokhagyma 

-100g kuszkusz

-1 tojás 

Az alapanyagokat lereszeltem,felkockázott császár szalonnát ,fűszereket ,kuszkuszt hozzáadtam ,összekevertem -fontos 15 perc pihentetni,hogy a kuszkusz magába szívja a cukkini levét - ezután mangalica zsírban ropogósra sütöttem .

Ui: Mivel szeretek kísérletezni muffin formába raktam felét és sütőben sütöttem ki ,ezzel időt spórolhatunk meg !

image.jpeg